Η είσοδος στον κόσμο της ψηφιοποίησης
Οι τεχνικές εξελίξεις και οι κανονισμοί σχετικά με το e-invoicing, έχουν οδηγήσει στην αύξηση της υιοθέτησης του ηλεκτρονικού τιμολογίου στην Ευρώπη, αν και πολλές επιχειρήσεις έχουν αρκετό δρόμο να διανύσουν. Τα καλά νέα είναι πως χάρη στα σταθερά πρότυπα, η υιοθέτηση του e–invoicing έχει γίνει ακόμα πιο απλή, ενώ οι επιχειρήσεις επιτυγχάνουν ακόμα πιο εύκολα το ROI με την υλοποίηση μίας τέτοιας λύσης.
Μάλιστα, είναι πλέον δυνατόν γι’ αυτές να προχωρήσουν στην υλοποίηση βήμα-βήμα, χωρίς να υποστούν τα προβλήματα που συνεπάγεται ένα απότομο disruption στις διεργασίες και την υποδομή. Και εφόσον το πράξουν σωστά, τα αποτελέσματα σε ότι αφορά την εξοικονόμηση χρημάτων θα είναι προφανή από την πρώτη κιόλας ημέρα. Ο εξορθολογισμός όλης της διαδικασίας -από την παραγγελία ως και την πληρωμή- αποτελεί την «ουσία» του ηλεκτρονικού τιμολογίου.
Ολιστική προοπτική και στρατηγική
Είναι πολλοί οι υπεύθυνοι επιχειρήσεων που δίσταζαν, και διστάζουν ακόμη, να προχωρήσουν σε αλλαγές στο ΙΤ, φοβούμενοι πως θα πρέπει να αντικαταστήσουν όλα τα συστήματά τους. Αυτό όμως δεν ισχύει απαραίτητα. Το e–invoicing είναι ένας τρόπος για μια επιχείρηση να ξεκινήσει (σταδιακά) έναν έξυπνο και αποτελεσματικό ψηφιακό μετασχηματισμό της λειτουργίας της. Ταυτόχρονα όμως, απαιτείται συνεργασία μεταξύ όλων των μερών που σχετίζονται με την εφοδιαστική αλυσίδα: το οικονομικό τμήμα, το ΙΤ – ακόμα και οι προμηθευτές, θα πρέπει να συντονιστούν.
Η υιοθέτηση του e-invoicing θα κάνει τους εμπλεκομένους να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη οπτική της διαδικασίας, από την αρχή ως το τέλος. Για επιχειρήσεις που διαθέτουν μια πιο παραδοσιακή στρατηγική, το να αποφασίσουν να ξεπεράσουν τα «εσωτερικά σύνορα» αποτελεί σίγουρα πρόκληση. Εφόσον όλοι οι συμμετέχοντες είναι ενήμεροι στο πώς θα μεγιστοποιήσουν τα οφέλη της ψηφιακής αλλαγής, η διαδικασία θα γίνει ευκολότερα, οπότε οι CFO, CPO και CIO θα επιτύχουν τον κοινό στόχο ελέγχου, συμμόρφωσης και μείωσης δαπανών.
Ψηφιακές εφοδιαστικές αλυσίδες και business δίκτυα
Η υιοθέτηση του e-invoicing και των νέων δομών, δεν αλλάζει απλά τις εσωτερικές διεργασίες της επιχείρησης, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο η επιχείρηση συνεργάζεται με τους partners της και λειτουργεί συνολικά στην αγορά. Δεν είναι μόνο οι επιδόσεις μίας και μόνο επιχείρησης, αλλά του συνόλου του δικτύου, που καθορίζουν την επιτυχία στον ψηφιοποιημένο και διεθνή ανταγωνισμό.
Εφόσον επικρατήσει μία ολιστική προσέγγιση, το e-invoicing θα ανοίξει τον δρόμο για περισσότερα πλεονεκτήματα μέσα από την αυτοματοποίηση της όλης διαδικασίας (S2P source–to–pay), όπως και την ψηφιοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Εφόσον η ενσωμάτωση των συνεργατών, προμηθευτών και πελατών είναι επιτυχής, όλα οδηγούν στα ψηφιακά δίκτυα και, χάρη σε αυτά, η επιχείρησή σας θα γίνει ακόμα πιο ευέλικτη ώστε να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του μέλλοντος.
Comments are closed.