Προηγμένες υπηρεσίες υποστήριξης,
μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης

Με τις λύσεις αυτοματοποίησης ECOS, απολαμβάνετε προηγμένες υπηρεσίες υποστήριξης, που σας παρέχουν τη δυνατότητα να ανταποκρίνεστε άμεσα και αποτελεσματικά στις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της SoftOne, διαθέτει έμπειρα και καταρτισμένα στελέχη που σας βοηθούν να εντοπίσετε έγκαιρα τυχόν ζητήματα συμβατότητας και να διαχειριστείτε άμεσα αιτήματα, επιτρέποντάς σας να αξιοποιείτε πλήρως τις σημαντικές δυνατότητες των cloud υπηρεσιών ECOS.

Προσαρμοζόμενες πλήρως στις ανάγκες της επιχείρησής σας, οι υπηρεσίες της ECOS περιλαμβάνουν:

  • Υπηρεσίες υποστήριξης (Help Desk) μέσω τηλεφώνου ή e-mail
  • Υπηρεσίες απομακρυσμένης υποστήριξης
  • Υπηρεσίες τεχνικής επίλυσης προβλημάτων(corrective maintenance).

Επιπλέον, οι πελάτες των υπηρεσιών ECOS, έχουν 24×7 πρόσβαση σε ειδικές πληροφορίες, πόρους και υπηρεσίες (όπως η online βιβλιοθήκη τεκμηρίωσης της SoftOne), downloads και τεκμηρίωση εφαρμογών, online κοινότητες, καθώς και άλλες χρήσιμες πληροφορίες που λειτουργούν συμπληρωματικά στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των αναγκών τους.

Μάθετε περισσότερα


*Η συμπλήρωση των πεδίων είναι υποχρεωτική