Για να είναι κάποιο e-invoicing project επιτυχημένο, είναι σημαντικό για εσάς να λάβετε υπόψη σας τις δυνατότητες των συνεργατών/πελατών σας. Όσο λιγότερες είναι οι αλλαγές που τους ζητήσετε να κάνουν, τόσο πιθανότερο είναι να κερδίσετε την αποδοχή τους. Σημαντική παράμετρος που δεν πρέπει να αγνοήσετε, είναι να εξετάσετε τις τρέχουσες διεργασίες τιμολόγησης που ήδη διαθέτουν και να δείτε τους τρόπους με τους οποίους το e-invoicing project σας μπορεί να ενσωματωθεί σε αυτές τις διεργασίες, σε πρώιμο στάδιο.
Στη συνέχεια, αναφερόμαστε περαιτέρω σε κάποιες από τις σημαντικότερες παραμέτρους που πρέπει να λάβετε υπόψη σας, προκειμένου το σύνολο της «e-invoicing πολιτικής» σας να αποδειχθεί επιτυχημένο.
Ηλεκτρονικά και web invoicing πρότυπα
Δεδομένου πως είναι πολύ πιθανό να έχετε εμπορικούς συνεργάτες κάθε μεγέθους με ποικίλες τεχνικές δυνατότητες, η e-invoicing λύση σας θα χρειαστεί να παρέχει έναν αριθμό από επιλογές σε διαφορετικά επίπεδα τεχνικής πολυπλοκότητας. Καλό επομένως είναι να αναλογιστείτε τα ακόλουθα:
– Web based φόρμες
Για τους μικρομεσαίου μεγέθους συνεργάτες σας, μια εύχρηστη επιλογή web forms θα τους επέτρεπε να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν όλα τα σχετικά -με τα invoices- έγγραφά τους. Οι web forms απαιτούν μόνο έναν web browser και σύνδεση στο Internet, χωρίς να προαπαιτούμενη αγορά ή συντήρηση κάποιου λογισμικού.
– Ενσωμάτωση λειτουργιών Excel και λογιστικού software
Είναι αρκετοί οι προμηθευτές που συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το Microsoft Excel και λογιστικό software για τη διαχείριση των οικονομικών τους. Αυτοί οι χρήστες θα πρέπει να μπορούν να δημιουργήσουν ηλεκτρονικά τιμολόγια απευθείας από το λογιστικό τους πακέτο, χωρίς να χρειάζεται να αγοράσουν ή να εκπαιδευτούν σε πρόσθετο software.
– Ενσωμάτωση ERP
Δεν είναι σπάνιο για τους μεγαλύτερου μεγέθους προμηθευτές να μπορούν να δημιουργήσουν ηλεκτρονικά τιμολόγια απευθείας από την ERP εφαρμογή τους.
Τέλος, επιπρόσθετα με την παροχή τεχνικών λύσεων στο ενδεδειγμένο επίπεδο για τους μεμονωμένους εμπορικούς συνεργάτες, είναι σημαντικό να σκεφτείτε κάποια συγκεκριμένα πλάνα επικοινωνίας, καθώς και κίνητρα και προωθητικές ενέργειες σε συνεργάτες, προκειμένου να τους ενθαρρύνετε ώστε να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα του e-invoicing.
Comments are closed.