Έχει παρατηρηθεί ολοένα και συχνότερα το φαινόμενο οι παραδοσιακοί πάροχοι EDI να έχουν ξεπεραστεί, καθώς ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις τείνουν να υιοθετήσουν λύσεις cloud EDI. Βασικός λόγος είναι ότι δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των σύγχρονων πελατών. Ας δούμε όμως ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ακόμα τεχνολογίες legacy EDI και γιατί θα πρέπει να σκεφτούν σοβαρά να μετακινηθούν σε μια cloud EDI λύση.
Η πρόκληση της επεκτασιμότητας
Το EDI μπορεί να προσφέρει τυποποιημένα πρότυπα δεδομένων, αλλά δεν είναι απαραίτητο ότι το ψηφιακό σύστημα της επιχείρησης θα μπορεί να τα υποστηρίξει σε όλη την έκταση. Ανάλογα με τον κλάδο, ακόμα και οι τυποποιημένες απαιτήσεις που έχει το EDI ποικίλουν, κάτι που αποτελεί μείζον πρόβλημα για πολλούς πελάτες. Με λίγα λόγια, οι μη ενημερωμένες και on-premise λύσεις θα είναι αδύνατον να επεκταθούν προκειμένου να υποστηρίξουν όλες τις απαιτήσεις δεδομένων που είναι απαραίτητες για τη συμμετοχή στο υπάρχον οικοσύστημα της επιχείρησης καθώς αυτή εξελίσσεται και επεκτείνεται.
Η πρόκληση των δαπανών
Σίγουρα η επένδυση σε μια λύση EDI είναι σημαντική απόφαση. Από την άλλη πλευρά, η διατήρηση και συντήρηση ξεπερασμένων λύσεων legacy EDI έχουν σε βάθος χρόνου αυξημένο κόστος. Σε τελική ανάλυση, όταν μια επιχείρηση κατέχει το software και το hardware του EDI, αυτό συνεπάγεται αυτόματα πόρους, τόσο οικονομικούς όσο και ανθρώπινους για τη διαχείρισή του. Και στην καθόλου απίθανη περίπτωση που κάτι πάει στραβά, τότε στις δαπάνες θα προστεθούν οι ώρες και το κόστος συντήρησης.
Η πρόκληση του αυτοματισμού
Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των σύγχρονων λύσεων cloud EDI είναι το απρόσκοπτο integration με άλλα συστήματα και εφαρμογές. Το αποτέλεσμα είναι η αυτοματοποίηση της διαδικασίας παραγγελιών ή άλλων επιχειρηματικών διεργασιών του EDI. Τουναντίον, οι παραδοσιακές λύσεις EDI είναι σαφέστατα ανελαστικές και μπορούν να εκτελέσουν αποκλειστικά συγκεκριμένες εργασίες, ακριβώς γιατί δεν μπορούν εγγενώς να ενσωματώσουν το EDI με το ERP και το CRM προσφέροντας μια end-to-end διαδικασία. Αυτό που προσπαθούν να κάνουν οι επιχειρήσεις για να το αντιμετωπίσουν είναι να αφιερώνουν ανθρώπους και μη αυτοματοποιημένους πόρους στο πρόβλημα, αλλά τα αποτελέσματα είναι χρονοβόρα και όχι τόσο αξιόπιστα.
Η πρόκληση της πολυπλοκότητας
Η ενσωμάτωση B2B και EDI μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά περίπλοκη και τα legacy EDI εργαλεία δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτούμενες αλλαγές, με συνέπεια συχνά λάθη. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν μεγάλο αριθμό προβλημάτων που έχουν γενικότερες επιπτώσεις στην κερδοφορία και την αξιοπιστία τους. Το cloud EDI μπορεί να ανταποκριθεί με ευελιξία και αξιοπιστία και σε αυτά τα ζητήματα.
Comments are closed.